vrijdag 16 januari 2009

dinsdag 6 januari bezoek

Zoals gebruikelijk slaapt Toebab uit. Pas als ik de kamer wil stofzuigen staat hij op van de bank en gaat op de grond liggen. Het is dan al half 9. Ik vraag of hij wil plassen. Hij gaat mee. Me eerst weer dik aankleden, maar de zon schijnt al en er is minder wind. Hij doet een kleine meisjesplas, even later nog een. Hij daagt Izy uit om te spelen, dat is een goed teken. Dan gaat hij zitten en heeft weer diarree. Van het infuus? Van de lever?

We gaan weer naar binnen omdat ik me toch niet warm genoeg heb aangekleed. Toebab wacht even in het halletje. Hij is blij als hij nog een keer naar buiten mag. Weer een plasje en weer diarree. Nu als water en zwart. Misschien straks Geert even om advies vragen. Je kunt nu ook goed zien dat hij mager wordt. In de gang vind ik een plas. Hij kan blijkbaar maar kleine beetjes ophouden.

Weer binnen geef ik hem zijn eten. Hij wil meer en krijgt nu 300 gram lever. En twee stukjes rookworst met zijn pillen. Als hij het lekker op heeft geef ik hem een pensstaafje.

Mijn afspraak is er nog niet en Izy wil nog een keer naar buiten. Bij de weg ruikt Toebab het spoor van wild in het gras en hij zou zo weer de weg oplopen. Blijkbaar heeft hij niks van het ongeluk geleerd.
Ik heb er wel van geleerd. Ik kan hem dus niet meer los in de tuin laten als de afrastering niet is aangepast.

Klein stukje gelopen, paar meisjesplasjes. Nu niet zo koud, de zon schijnt en er is bijna geen wind. Anne-Marie komt terug en Izy wil dus weer naar huis. Omdat mijn afspraak er nog niet is, gaat Anne-Marie weer weg.

Mijn afspraak is er rond 11.00 uur. Izy en Toebab komen Rob begroeten. Toebab blijft gewoon in de keuken zitten! We drinken koffie tot half 12. Ik bel Anne-Marie dat ik weg ga en zij zal binnen het uur terug zijn.

Rond 13.30 (?) zijn Rob en ik weer thuis. Toebab ligt rustig op zijn kleed. We gaan lunchen en daarna overleg ik met Rob tot bijna 16.00 uur. Hondjes door de tuin, Toeb wil wandelen, maar ja, nog even wachten.


Ik ga uiteindelijk laat naar bed. Laat Toeb nog even in de tuin, Anne-Marie neemt Izy mee, maar die wil niet ver omdat ze ons ziet langs de weg. Toeb zou graag iets verder gaan, maar met deze kou kan dat echt niet, Alleen twee plassen.
In de kamer gaat hij op de grond slapen. Ook goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten